Αστρο-ανάλυση του θανάτου (& της ζωής) του Τζορτζ Μάικελ (“πλανητικός υπερσυντονισμός”)!

Ο υπέρλαμπρος αστέρας Γιώργος Παναγιώτου (όπως ήταν το αληθινό όνομα του George Michael) άφησε ανήμερα τα Χριστούγεννα τις γήινες διαστάσεις – καθώς ειρωνικά το τραγούδι του “Last Christmas” έπαιζε καταιγιστικά σε όλο τον πλανήτη – και εξαφανίστηκε στις αιθέριες εκείνες (που τόσο πολύ λαχταρούσε να φτάσει καλλιτεχνικά)!

Ο θάνατος του ήταν πρόωρος και απροσδόκητος και συγκλόνισε τις μάζες. Ο μέσος αστρολόγος θα έψαχνε αμέσως να βρει κάποια εντυπωσιακή “διέλευση” ή “πρόοδο” η οποία “προκάλεσε” το θάνατο του δημοφιλή αυτού καλλιτέχνη: ας πούμε έναν διελαύνοντα  Πλούτωνα ή τον κυβερνήτη του Όγδοου Οίκου να σχηματίζει δύσκολη όψη με κάποιο από τα “Φώτα” του, την προοδευμένη Σελήνη του να βρίσκεται μέσα στον Όγδοο Οίκο του ή κάτι ανάλογο. Αλλά προς έκπληξη πολλών στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν θα εύρισκε τίποτε από αυτά! Σε ότι αφορά τις “διελεύσεις” και “προόδους” του, δεν υπάρχει καμία σημαντική “ένδειξη θανάτου” στο χάρτη του George Michael σε αυτή τη σημαδιακή ημερομηνία! Αυτό μοιάζει να είναι μια σημαντική ασυνέπεια…Τι συμβαίνει λοιπόν, είναι λάθος η αστρολογία; Οχι δεν είναι! Απλά αυτή η θεία τέχνη μας “πιάνει αδιάβαστους” για άλλη μια φορά!Ας ξεκινήσουμε από την αρχή. Κατά τη γνώμη μου, ο πιο σημαντικός πλανήτης στο χάρτη του George Michael είναι η Σελήνη του! Όντας Καρκίνος, η Σελήνη παίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο στο ωροσκόπιο του (ως γνωστόν η Σελήνη κυβερνά το ζώδιο του Καρκίνου). Αλλά και ο Ωροσκόπος του  είναι πάλι ο Καρκίνος και το γεγονός αυτό κάνει τη τη Σελήνη του ακόμη πιο σημαντική, μια και αυτή γίνεται τώρα ο Κυβερνήτης ολόκληρου του ωροσκόπιο του! Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο George Michael είχε μια τέτοια ευκολία στο να επικοινωνεί με τις μάζες, να αγγίζει τις ψυχές των ανθρώπων με τα τραγούδια του, να τους μεταφέρει σε μια “θάλασσα συναισθημάτων”. Μπορείτε να δείτε τον γενέθλιο χάρτη του παρακάτω:

Ο χάρτης του μαρτυρεί το γεγονός ότι ήταν ένα πολύ ευαίσθητο άτομο, τόσο επειδή είχε έναν “υδάτινο” Ήλιο στον Καρκίνο όσο και επειδή ο Ήλιος του έπεφτε ταυτόχρονα στον “υπερευαίσθητο” Δωδέκατο Οίκο του ωροσκοπίου του (για να μην αναφέρουμε ότι και ο Ερμής του και η Αφροδίτη του έπεφταν επίσης στον Δωδέκατο Οίκο του)! Πιθανότατα, ένοιωθε συχνά το συναίσθημα ότι “δεν ανήκει», ότι ήταν ένας άνθρωπος “διαφορετικός”, παρεξηγημένος, χωρίς αγάπη ουσιαστικά. Η κατά τα άλλα αριστοκρατική, καλλιτεχνική και καλά τοποθετημένη Σελήνη του (στο Λέοντα, μέσα στον Δεύτερο Οίκο του) δεν τον βοηθούσε σε αυτό γιατί δέχεται μια σκληρή όψη αντίθεσης από τον – συχνά καταθλιπτικό – Κρόνο (είχε άλλωστε διαγνωστεί ότι έπασχε από κατάθλιψη!) Τώρα καταλαβαίνουμε γιατί κατέφευγε τόσο συχνά στις “ουσίες”, στην προσπάθεια του να καταπραύνει τον πόνο και τη θλίψη που ένιωθε μέσα του.

Επιτρέψτε μου να σας δείξω τώρα μια ιδιαίτερη συγκυρία που συνέβη στο χάρτη του George Michael την ημέρα που πέθανε. Όπως μπορούμε να δούμε παραπάνω, η κορυφαίας σημασίας γενέθλια Σελήνη του βρίσκεται στην 20η μοίρα του Λέοντα (στην πραγματικότητα στην 21η αλλά ας αποφύγουμε αυτή τη συζήτηση τώρα). Ας βάλουμε τώρα στη σκηνή το λεγόμενο χάρτη του “τρίπλεξ” (που δείχνει τις “προόδους” και “διελεύσεις του σε σύγκριση με το γενέθλιο ωροσκόπιο του) για τη στιγμή του θανάτου του. Βλέπετε αυτό το “τρίπλεξ” του παρακάτω:

Στο μέσα-μέσα κύκλο βλέπετε τον γενέθλιο χάρτη του καλλιτέχνη. Ο μεσαίος κύκλος δείχνει τις  “προόδους” του και ο εξωτερικός τις “διελεύσεις” του τη στιγμή του θανάτου του. Ας εξετάσουμε για λίγα λεπτά αυτό το “τρίπλεξ”, σαρώνοντας το προσεκτικά με τα μάτια σας. Αν είστε καλός παρατηρητής θα διακρίνετε ότι υπάρχουν έξι “Προοδευμένοι” ή “Διελαύνοντες” πλανήτες που βρίσκονται “καρφί” στην 20η μοίρα των αντίστοιχων ζωδίων!

  • Προοδευμένος Ερμής στην 20η μοίρα της Παρθένου
  • Διελαύνων Δίας στην 20η μοίρα του Ζυγού
  • Διελαύνων Κρόνος στην 20η μοίρα του Τοξότη
  • Διελαύνουσα Αφροδίτη στην 20η μοίρα του Υδροχόου
  • Διελαύνων Ουρανός στην 20η μοίρα του Κριού
  • Προοδευμένη Αφροδίτη στην 20η μοίρα του Λέοντα – σε τέλεια σύνοδο  με τη Σελήνη του!

Είναι αρκετά σπάνιο να βρίσκονται σε ένα χάρτη “τρίπλεξ” έξι ολόκληροι “Προοδευμένοι” ή “Διελαύνοντες” πλανήτες ακριβώς στην 20η μοίρα (και δεν υπολογίζουμε εδώ ούτε τη “διελαύνουσα” Σελήνη – που είναι πολύ πιθανό να βρισκόταν στις 20 μοίρες του Σκορπιού τη στιγμή που πέθανε ο George – ούτε τους “Προοδευμένους” πλανήτες Δία και Κρόνο, που υπολείπονται μόλις λίγων “λεπτών” για να βρεθούν και αυτοί ακριβώς στην 20η μοίρα). Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με έναν ιδιαίτερο πλανητικό “υπερσυντονισμό”! Και ποιο στοιχείο βρίσκεται στο επίκεντρο αυτού του “υπερσυντονισμού” στο χάρτη του George Michael; Η γενέθλια Σελήνη του φυσικά, στην 20η μοίρα του Λέοντα! Επομένως, την ημέρα των Χριστουγέννων του 2016 ισχυρότατες πλανητικές ενέργειες εστιάστηκαν πάνω στη ζωτικής σημασίας Σελήνη του σούπερ σταρ! Αυτό το γεγονός φαίνεται να πυροδότησε ένα “τσουνάμι” συγκίνησης για τον ίδιο, που ενδεχομένως δεν μπόρεσε να αντέξει (ειδικά στην ευαίσθητη κατάσταση που βρισκόταν λόγω των προβλημάτων υγείας που αντιμετώπιζε)…

Αλλά υπάρχει κάτι περισσότερο εδώ. Εκείνη τη μοιραία ημέρα η “Προοδευμένη” Αφροδίτη του Τζορτζ Μάικελ σχημάτιζε μια τέλεια όψη συνόδου (“μοιρικώς” όπως έλεγαν οι αρχαίοι) με τη γενέθλια Σελήνη του! Αυτό φαίνεται να είναι ένα ιδιαίτερα γαληνιο και γλυκό στοιχείο (ίσως να πέθανε τελικά με κάποιον ήσυχο, γαλήνιο τρόπο). Στην πραγματικότητα όμως η Αφροδίτη στο “τρίπλεξ” του σούπερ σταρ δεν είναι τόσο “γλυκούλα” όσο φαίνεται. Βλέπετε, η Αφροδίτη είναι ο κυβερνήτης του ζώδιο του Ταύρου. Αλλά στον χάρτη του τραγουδιστή μας το ζώδιο του Ταύρου είναι αυτό που λέμε “εμπεριεχόμενο” (περιέχεται ολόκληρο μέσα στον Ενδέκατο Οίκο, χωρίς να το διασχίζει καμία ακμή Οίκου). Αυτό υποδηλώνει ένα βαθιά ριζωμένο μπλοκάρισμα και ενδεχομένως μια εγγενή αδυναμία κάποιου είδους! Και το διαμετρικά αντίθετο ζώδιο του Σκορπιού είναι επίσης εμπεριεχόμενο, δηλώνοντας κάποιο μπλοκάρισμα σε επίπεδο “ερωτικής οικειότητας” – σεξουαλικότητας.

Σύμφωνα τώρα με τη Joanne Wickenberg (που ανέπτυξε τη σχετική θεωρία) τη διέξοδο για τα μπλοκαρίσματα που δημιουργούν τα “εμπεριεχόμενα” ζώδια την παρέχουν τα λεγόμενα “διπλότυπα” ζώδια (ο Λέων και ο Υδροχόος στην περίπτωση του Michael, τα ζώδια που από μέσα τους περνούν δύο ακμές Οίκων. Που σημαίνει ότι οι παρεχόμενες διέξοδοι στην περίπτωση του πρωταγωνιστή μας είναι γενικά η δημιουργικότητα, τα φαντασμαγορικά shows και κάθε τι το αντισυμβατικό και ανορθόδοξο).

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι στο χάρτη του George η Αφροδίτη και ο Πλούτωνας είναι κυβερνήτες πλανήτες “εμπεριεχόμενων ζωδίων” και σαν τέτοιοι μπορεί να εκφράζουν κάποιες όχι τόσο ορατές και προσδιορίσιμες ιδιότητες. Και αυτό τελικά σημαίνει ότι η “μοιρική” σύνοδος της “Προοδευμένης” Αφροδίτης του με τη γενέθλια Σελήνη του δεν αρκεί να ερμηνευθεί με το συνηθισμένο τρόπο αλλά απαιτεί μια καινούργια, πιο ριζοσπαστική προσέγγιση.

Φυσικά, αν κάποιος/α “ξεψειρίσει” τον “τρίπλεξ χάρτη θανάτου” του George Michael (και υπάρχουν πολλοί αστρολόγοι “εγώ-τα-βρίσκω-όλα”) όλο και κάποιες “ενδείξεις θανάτου” θα βρει σε αυτόν (π.χ. τους διελαύνοντες Άρη και Βόρειο Δεσμό να σχηματίζουν όψεις με το θανατηφόρο ντουέτο Ουρανού  – Πλούτωνα – με τον Ουρανό να είναι ο κυβερνήτης του Όγδοου Οίκου του -, τον “Προοδευμένο”  Κρόνο του στον Όγδοο Οίκο του, τον διελαύνοντα Ουρανό πάνω στο γενέθλιο Δία του ή τον διελαύνοντα Ποσειδώνα σε αντίθεση με το γενέθλιο Πλούτωνα του, καμιά σύνοδο με “βλαβερά” αστέρια ή τέλος οποιαδήποτε κοντινή έκλειψη που να γίνεται πάνω στό ζωτικά στοιχεία του ωροσκοπίου του). Σαφέστατα οι ενδείξεις αυτές έχουν τη δική τους αξία αλλά δεν μας δίνουν την πλήρη εικόνα.

Βλέπετε, η αστρολογική μελέτη του θανάτου του George Michael καταλήγει τελικά σε μια μελέτη του “υπερσυντονισμού” των πλανητικών ενεργειών (ανεξάρτητα από το είδος των όψεων που σχηματίζουν αυτοί) και στη μελέτη της μάλλον παραμελημένης θεωρίας των “εμπεριεχόμενων” και “διπλότυπων” ζωδίων. Και σε τελική ανάλυση οι “εγώ-τα-βρίσκω-όλα” αστρολόγοι έχουν να μάθουν πολλά από τη συγκεκριμένη περίπτωση!

Θωμάς Γαζής
Copyright: Θωμάς Δ. Γαζής

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s